FANDOM

Βίκτορ Αριαγάδος Ρίος
VR

Πλήρες ΌνομαΒίκτορ Αριαγάδος Ρίος
ΦύλοΆνδρας
ΕθνικότηταΧιλή
Γεννήθηκε16 Απριλίου 1934
Απεβίωσε3 Ιανουαρίου 2012
6403 Βίκαρ

Δείτε και άλλες πληροφορίες στην ΚΟΜΙΞ Wiki!

Ο Βίκαρ ήταν σχεδιαστής.

Βιογραφία Edit

Ο δημιουργός από την Χιλή Edit

Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, οι λιγοστοί Ευρωπαίοι φίλοι του ντισνεϋκού κόμικς, που γνώριζαν ποιος ήταν ο Καρλ Μπαρκς και ήξεραν ότι είχε αποσυρθεί από την ενεργό δράση, ένιωσαν μια μεγάλη έκπληξη... Κάποιες πρωτότυπες σελίδες από νέες ιστορίες που δημοσιεύονταν στις Σκανδιναυικές χώρες, έμοιαζαν να έχουν σχεδιαστεί από τον μεγάλο δάσκαλο που είχε πρόσφατα συνταξιοδοτηθεί. Οι περισσότεροι και οι πιο ανυποψίαστοι μάλλον δεν κατάλαβαν τίποτα και, ίσως, να πίστευαν ότι, εκείνος ο ανώνυμος σχεδιαστής με το άμεσα αναγνωρίσιμο ύφος, συνέχιζε την δουλειά του. Κάποια στιγμή, όλοι θα ανακάλυπταν πως οι σελίδες αυτές ήταν σχεδιασμένες από έναν χαρισματικό και παραγωγικότατο Χιλιανό δημιουργό, ο οποίος όχι μόνο συνέχιζε, με τον δικό του τρόπο, την παράδοση του Καρλ Μπαρκς, αλλά είχε ήδη στο ενεργητικό του ένα αξιόλογο προσωπικό έργο το οποίο υπέγραφε με το ψευδόνυμο Βίκαρ.

Οι πρώτες τοιχογραφίες Edit

Ο Βίκαρ γεννήθηκε στο Σαντιάγο της Χιλής τον Απρίλιο του 1934. Όταν ήταν μικρός, διάβαζε μανιωδώς τα ντισνεϋκά κόμικς που κυκλοφορούσαν στην πατρίδα του, όμως η κλίση του για το σχέδιο εκδηλώθηκε με σαφώς πιο εντυπωσιακό τρόπο απ' ό,τι στην περίπτωση των περισσοτέρων ομότεχνών του. Αντί να φτιάξει εφηβικά, ερασιτεχνικά πρωτόλεια αντιγράφοντας καρέ από τα αγαπημένα του περιοδικά στα σχολικά του τετράδια, διακόσμησε το πατρικό του σπίτι με πολύχρωμες τοιχογραφίες που απεικόνιζαν μια καλλονή από την Πολυνησία και τον Δον Κιχώτη, έναν από τους αγαπημένους του μυθιστορηματικούς ήρωες! Παρά το επεισοδιακό αυτό ντεμπούτο, ο νεαρός Βίκτορ προτίμησε να σπουδάσει στο Πολυτεχνείο του Σαντιάγο, όπου άλλωστε ήταν καθηγητής ο πατέρας του. Όμως, δεν μπορούσε να αγνοήσει το καλλιτεχνικό του ταμπεραμέντο και, φοιτητής ακόμα, εργάστηκε με μια θεατρική ομάδα, ενώ, λίγο πριν πάρει το πτυχίο του, το 1956, κέρδισε τα πρώτα σημαντικά βραβεία σε διαγωνισμούς σχεδίου.

Την επόμενη χρονιά, άρχισε να εργάζεται ως γελοιογράφος στην ιστορική εφημερίδα El Mercurio. Στην συνέχεια, η δουλειά του θα δημοσιευτεί σε διάφορα περιοδικά, όπως το Barrabases και το El Pinguin, και θα δημιουργήσει τις δικές του σειρές που θα του χαρίσουν διακρίσεις και την αγάπη του κοινού. Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν οι Hipolito y Camillo, ένα δίδυμο εμπνευσμένο από τον Χοντρό και τον Λιγνό, και οι Περιπέτειες του Ραμόν, μια από τις πιο δημοφιλείς χιουμοριστικές σειρές στην Χιλή.

Στην Ευρώπη και παλι πίσω Edit

230px-Vicar by Diego Jourdan

Πορτραίτο του Βίκαρ απ'τον κάρτουνιστ Ντιέγκο Τζούρνταν

Ο Βίκαρ μετακόμισε στην Ισπανία το 1960, κάνοντας διάφορες συγγραφικές δουλειές και μπήκε στον χώρο των κόμικς το 1966. Πέντε χρόνια μετά, άρχισε να σχεδιάζει κόμικς με χαρακτήρες του Ντίσνεϋ για λογαριασμό της δανικής εκδοτικής Γκουτεμπέργκους (τώρα Έγκμοντ).

Επέστρεψε στη Χιλή το 1975. Αργότερα, έφτιαξε το δικό του στούντιο, με μερικούς σχεδιαστές και μελανωτές. Ο Βίκαρ σχεδίαζε πάνω από 200 ιστορίες τον χρόνο. Μετά από μια μεγάλη μάχη με την λευχαιμία, ο Βίκαρ απεβίωσε το 2012.

Ο Βίκαρ και ο ΝτόναλντEdit

Ο Βίκτορ Αρριαγάδα Ρίος είναι σχεδόν συνομήλικος με τον Ντόναλντ, καθώς γεννήθηκε τον Απρίλιο του 1934! Επίσης, η συντριπτική πλειοψήφια των ιστορίων του, εχουν ως πρωταγωνιστή τον Ντόναλντ Ντακ.

Ντόναλντ Ντακ
Γενικά Η βιογραφία του Ντόναλντ Ντακ · Οικογένεια Ντακ · Λιμνούπολη · Το Σπίτι του Ντόναλντ · Το 313 · Φάντομ Ντακ · Πράκτορας Ντακ · Οι Τρεις Καμπαλέρος · Π.Α.Π.Ι. 2991725403 ee23d67ec1
Κοντινά του πρόσωπα Συγγενείς Μπαρούτης Ντακ · Βολκάνα Μακ Ντακ · Ντέλλα Ντακ · Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ · Σκρουτζ Μακ Ντακ · Γκαστόνε Γκάντερ · Φέθρυ Ντακ · Γιαγιά Ντακ · Πασχάλης Χήνος · Ντάκυ · Λούντβιχ Φον Ντρέηκ
Φίλοι Νταίζυ Ντακ · Χοσέ Καριόκα · Παντσίτο Πιστόλες · Κύρος Γρανάζης · Μπαμ Μπαμ · Μπόλιβαρ
Ανταγωνιστές Κύριος Τζόουνς · Μουργόλυκοι · Μάτζικα Ντε Σπελ
Projects Οικογένεια του Ντόναλντ Project · Φίλοι και ανταγωνιστές του Ντόναλντ Project · Άλλοι σημαντικοί χαρακτήρες του σύμπαντος των Ντακ Project
Σημαντικοί δημιουργοί Πρωτοπόροι Ουώλτ Ντίσνεϋ · Τζακ Χάννα · Αλ Ταλιαφέρρο · Καρλ Μπαρκς · Τόνυ Στρομπλ · Ρομάνο Σκάρπα · Βίκαρ
Νεότεροι Ντον Ρόσα · Ουίλλιαμ Βαν Χορν · Μάρκο Ρότα · Ντάαν Γίππες · Ντάνιελ Μπράνκα · Μάου Χέυμανς · Φρέντυ Μίλτον · Κάρι Κορχόνεν
Project Δημιουργοί του Ντόναλντ Project
Project Ντόναλντ Ντακ Project