FANDOM

  • Βολκάνα Μακ Ντακ
  • Gallery

Βολκάνα Μακ Ντακ
Βολκάνα Μακ Ντακ

Πλήρες ΌνομαΒολκάνα Μακ Ντακ
ΦύλοΘυληκό
ΕίδοςΠάπια
ΚατοικίαΓλασκώβη, Λιμνούπολη
Κοντινοί συγγενείςΦέργους Μακ Ντακ (πατέρας), Χνουδάτη Ο' Ντρέηκ (μητέρα), Μπαρούτης Ντακ (σύζυγος), Ντόναλντ Ντακ (γιος), Ντέλλα Ντακ (κόρη)
ΔημιουργόςΚαρλ Μπαρκς
Πρώτη εμφάνισηCarl Barks Duck Family Tree (Το Γενεαλογικό Δέντρο του Καρλ Μπαρκς)
6403 Βολκάνα Μακ Ντακ

Δείτε και άλλες πληροφορίες στην ΚΟΜΙΞ Wiki!

Η Βολκάνα είναι ηρωίδα της Ντίσνεϋ.

ΙστορίαEdit

Βιογραφικά στοιχεία σύμφωνα με τον Βίο & Πολιτεία του Σκρουτζ Μακ ΝτακEdit

Hortense jeune

Η Βολκάνα σε μικρή ηλικία

Η Βολκάνα γεννήθηκε το 1876 στην Γλασκώβη της Σκωτίας. Οι γονείς της ήταν ο Φέρκους Μακ Ντακ και η Χνουδάτη Ο' Ντρέηκ. Αδέρφια της ο Σκρούτζ και η Ματίλντα Μακ Ντακ. Καθώς τα οικονομικα΄της οικογένειας ήταν σε δύσκολη κατάσταση, η Βολκάνα όπως και τα αδέρφια της έζησε δύσκολα παιδικά χρόνια. Η αγαπημένη της ασχολία ήταν να γλείφει το δάκτυλό της. Η μικρή Βολκάνα έχασε από μικρή τον μεγάλο της αδερφό Σκρούτζ, αφού μόλις έκλεισε τα δέκατο έτος της ηλικίας του, μπάρκαρε για την Αμερική σαν καμαρώτος σε πλοίο που μετέφερε βόδια. Όμως είχε και μια αδερφή την Ματίλντα με την οποία ήταν περισσότερο δεμένες αφού ζούσαν για χρόνια μαζί με τους γονείς τους, πρώτα σε μια φτωχογειτονιά της Γλασκώβης και μετά μετακόμισαν στα Ζοφερά Βάθη. Η Βολκάνα γρήγορα εξελίχτηκε σε ένα εξαιρετικά οξύθυμο παιδί που ενώ όλη η οικογένεια διάβαζε συγκινημενη το γράμμα του σκρουτζ, εκείνη μασουλούσε την καρέκλα της μητέρας της! Ο Σκρουτζ μάλιστα, έδωσε στην άγρια φοράδα του το όνομα Βολκάνα. Το 1885, ο Σκρουτζ επιστρέφει στην Σκωτία για να σώσει το πατρογινικό κάστρο των Μακ Ντακ απο τα χέρια των Φίσκερβιλ. Εκεί βλέπει την Βολκάνα να αποκαλείται από τους Φίσκερβιλ "Το Τέρας με το Σκουπόξυλο", και όχι άδικα, αφού τους κυνήγαγε με μια σκούπα ως τους βάλτους! Στο τέλος του επεισοδίου βλέπουμε την Βολκάνα και όλη την οικογένεια να εγκαθίστανται στον πύργο που αποτέλεσε και την μίνιμη κατοικία τους. Μετά από 25 χρόνια απουσίας , γύρισε ο αδερφός τους , πλούσιος πια, θέλοντας να εγκατασταθεί μόνιμα εκεί.

Η Βολκάνα ήταν πια μια ενήλικη γυναίκα που φοβόταν τα φαντάσματα και δεν δίσταζε να περιγελάσει τον αδερφό της για τον έρωτά του με την Γκόλντυ. Ο Σκρουτζ όμως πλούσιος  διαπίστωσε πως τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα άφησε. Οι κάτοικοι πλέον δεν τον συμπαθούν αφού έγινε πλούσιος και έτσι αφού έχασαν και τους 2 τους γονείς τα αδέρφια Μακ Ντακ εγκαταλείπουν την Σκωτία και μετακομίζουν στην Λιμνούπολη, αφού ο αδερφός τους είχε αγοράσει τον λόφο Μουλαροφωνιά, νυν Αμαξοφονιά, από τον Ακάκιο Κουτ. Η άφιξη στην Λιμνούπολη ήταν επεισοδιακή. Οι Μακ Ντακ γνωρίστηκαν με την οικογένεια των Ντακ. Εκεί η Βολκάνα γνώρισε τον νεαρό γιο της Ελβίρας Κουτ, τον Μπαρούτη, ο οποίος είχε το ίδιο εκρηκτικό ταπεραμέντο με αυτήν. Αφού τσακώθηκαν, διαπίστωσαν ότι αγαπιούνται.

Έτσι λοιπόν μετά από μια διαμάχη του Σκρόυτζ με τον φίλο του τον Τέντυ Ρούσβελτ και το ξύλο που έδωσε η Βολκάνα στους στρατιώτες του, η εγκατάσταση τους γίνεται πιο μόνιμη και το χωριό Λιμνούπολη μεταμορφώνεται μέσα σε ελάχιστα χρόνια σε πόλη εκατομμυρίων κατοίκων. Η Βολκάνα μαζί με την Ματίλντα αναλαμβάνουν την επιτηρήρηση της περιουσίας του αδερφού τους, για όσα χρόνια εκείνος έλειπε ταξίδια στο εξωτερικό με σκοπό επενδύσεις, που θα του αποφέρουν ακόμα μεγαλύτερα κέρδη. Όμως σε ένα ταξίδι του Σκρούτζ όπου ήταν και οι 2 αδερφές μαζί του, ανακάλυψαν ότι ο αδερφός τους έγινε ένας αδίστακτος μεγαλοκαρχαρίας και έτσι με μεγάλη λύπη τον άφησαν και γύρισαν πίσω στην Λιμνούπολη. Ανάμεσα στο γεγονόα αυτό και στην επιστροφή του Σκρουτζ στην Λιμνούπολη το 1930, μεσολαβεί ένα διάστημα όπου η Βολκάνα φαίνεται πως έξανε οικογένεια. Παντρεύτηκε τον Μπαρούτη και έκανε δύο δίδυμα, τον Ντόναλντ Ντακ και την Ντέλλα, μελλοντική μητέρα των Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ.

Matilda et Hortense quittent leur frère

Η Βολκάνα φεύγει με την αδερφή της, Ματίλντα

Ο Σκρούτζ γύρισε στην Λιμνούπολη το 1930 και παρά το ότι οι αδερφές του τον συγχώρεσαν και του ετοίμασαν μια μεγάλη γιορτή για την επιστροφή του, αυτός φέρθηκε με τον χειρότερο τρόπο . Οι εντάσεις ανέβηκαν και το αποτέλεσμα ήταν να μαλώσει με τις αδερφές του και να τις διώξει. Η Βολκάνα οργισμένη αποχώρησε σπρώχνοντας κυριολεκτικά και την υπόλοιπη οικογένεια. Λίγα λεπτά αργότερα ο Σκρουτζ το μετάνιωσε και έτρεξε πίσω να ζητήσει να τον συγχωρέσουν, όμως όταν είδε τον πίνακα με την πορεία της περιουσίας του και έμαθε ότι είναι ο πλουσίοτερος στον κόσμο άλλαξε γνώμη. Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που η Βολκάνα είδε τον Σκρουτζ.  Έτσι οι 2 αδερφές έφυγαν από την πόλη.

Για την Ματίλντα γνωρίζουμε κάποια πράγματα (ότι μετακόμισε στην Σκωτία), ενώ για την Βολκάνα δεν υπάρχουν πολλά στοιχεία. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι άφησε τον Ντοναλντ υπό την κηδεμονία της Γιαγιάς Ντακ, ο οποίος όταν μεγάλωσε από την επαρχία μετακόμισε στην Λιμνούπολη και αργότερα γνώρισε τον Θείο του Σκρούτζ. Ενώ λίγο πριν την γνωριμία τους η αδερφή του του έστειλε τα τρία παιδιά της Χιούη, Λιούη και Ντιούη να τα μεγαλώσει. Η τύχη της Βολκάνας αλλά και του Μπαρούτη είναι άγνωστη, αλλά ο θάνατός της χρονολογείται περίπου το 1970. Ποτέ της δεν συγχώρεσε τον αδερφό της Σκρουτζ για την συμπεριφορά του, παρόλο που η Ματίλντα το έκανε.

Πρώτη ΕμφάνισηEdit

Η πρώτη εμφάνιση της Βολκάνας έγινε στο γεννεαλογικό δέντρο του Καρλ Μπαρκς[1], που το σχεδιασμό του ανέλαβε ο Μark Worden και πρωτοδημοσιεύτηκε τον Μάιο του 1990 στην Carl Barks Library από την Another Rainbow.

Παρόλ' αυτά επίσημος δημιουργός της Βολκάνα θεωρείται περισσότερο ο Ρόσα, παρά ο Μπαρκς αφού είναι ο μόνος σχεδιαστής που την χρησιμοποίησε στις ιστορίες του και μας παρουσίασε την ζωή και τον χαρακτήρα της συγκεκριμένης ηρωίδας. Η πρώτη της εμφάνιση σε ιστορία του Ρόσα, έγινε στις 10 Αυγούστου του 1992 στο πρώτο επεισόδιο του Βίου και Πολιτείας του Σκρούτζ Μακ Ντακ με τίτλο: Ο τελευταίος της γενιάς των Μακ Ντακ. Εκτός όμως από αυτήν την ιστορία, η Βολκάνα εμφανίστηκε σε άλλες 11 ιστορίες του Ντον Ρόσα και 8 από αυτές αποτελούν επεισόδια του Βίου & της Πολιτείας. Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι ο Ρόσα χρησιμοποίησε την Βολκάνα περισσότερο στον Βίο και την Πολιτεία, παρά σε άλλες μεμονομένες ιστορίες. Την χρησημοποίησε επίσης στο Γενεαλογικό του δέντρο[2].

Ονόματα ανά τον κόσμοEdit

Ονόματα της Βολκάνας ανά τον κόσμο
Παρακάτω εμφανίζονται τα ονόματα της Βολκάνας σε διάφορες χώρες του κόσμου.
  • Βραζιλία: Hortência MacPatinhas
  • Γαλλία: Hortense
  • Γερμανία: Dortel Duck
  • Δανία: Hortensia von And
  • ΗΠΑ: Hortense McDuck
  • Ιταλία: Ortensia de Paperoni
  • Νορβηγία: Lillegull McDuck
  • Ολλανδία: Hortensia McDuck
  • Πολωνία: Hortensja McKwacz
  • Πορτογαλία: Hortênsia MacPatinhas
  • Σουηδία: Hortensia von Anka
  • Τσεχία: Hortensie McKváková
  • Φινλανδία: Hortensia McAnkka

ΠαραπομπέςEdit

  1. Βλ. Γεναλογικό Δέντρο του Καρλ Μπαρκς στην ΚΟΜΙΞ Wiki.
  2. Βλ. Γενεαλογικό Δέντρο των Ντακ του Ντον Ροσα στην ΚΟΜΙΞ Wiki.

Εξωτερικοί σύνδεσμοιEdit

Ντόναλντ Ντακ
Γενικά Η βιογραφία του Ντόναλντ Ντακ · Οικογένεια Ντακ · Λιμνούπολη · Το Σπίτι του Ντόναλντ · Το 313 · Φάντομ Ντακ · Πράκτορας Ντακ · Οι Τρεις Καμπαλέρος · Π.Α.Π.Ι. 2991725403 ee23d67ec1
Κοντινά του πρόσωπα Συγγενείς Μπαρούτης Ντακ · Βολκάνα Μακ Ντακ · Ντέλλα Ντακ · Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ · Σκρουτζ Μακ Ντακ · Γκαστόνε Γκάντερ · Φέθρυ Ντακ · Γιαγιά Ντακ · Πασχάλης Χήνος · Ντάκυ · Λούντβιχ Φον Ντρέηκ
Φίλοι Νταίζυ Ντακ · Χοσέ Καριόκα · Παντσίτο Πιστόλες · Κύρος Γρανάζης · Μπαμ Μπαμ · Μπόλιβαρ
Ανταγωνιστές Κύριος Τζόουνς · Μουργόλυκοι · Μάτζικα Ντε Σπελ
Projects Οικογένεια του Ντόναλντ Project · Φίλοι και ανταγωνιστές του Ντόναλντ Project · Άλλοι σημαντικοί χαρακτήρες του σύμπαντος των Ντακ Project
Σημαντικοί δημιουργοί Πρωτοπόροι Ουώλτ Ντίσνεϋ · Τζακ Χάννα · Αλ Ταλιαφέρρο · Καρλ Μπαρκς · Τόνυ Στρομπλ · Ρομάνο Σκάρπα · Βίκαρ
Νεότεροι Ντον Ρόσα · Ουίλλιαμ Βαν Χορν · Μάρκο Ρότα · Ντάαν Γίππες · Ντάνιελ Μπράνκα · Μάου Χέυμανς · Φρέντυ Μίλτον · Κάρι Κορχόνεν
Project Δημιουργοί του Ντόναλντ Project
Project Ντόναλντ Ντακ Project