FANDOM

  • Ουίλλιαμ Βαν Χορν
  • Gallery

Ουίλλιαμ Βαν Χορν
Images 2

Πλήρες ΌνομαΟυίλλιαμ Βαν Χορν
ΦύλοΆνδρας
ΕθνικότηταΗ.Π.Α.
Γεννήθηκε15 Φεβρουαρίου 1939
6403 Ουίλλιαμ Βαν Χoρν

Δείτε και άλλες πληροφορίες στην ΚΟΜΙΞ Wiki!

Ο Ουίλλιαμ Βαν Χορν είναι σχεδιαστής και σεναριογράφος.

Βιογραφία Edit

Τα πρώτα βήματα Edit

Το 1961, ο Βαν Χόρν αποφοίτησε από το California College of Arts and Crafts και αμέσως βρήκε την πρώτη του δουλειά, στο τμήμα χρωματισμού της Imagination Inc., ενός μικρού στούντιο κινουμένων σχεδίων στο Σαν Φραντσίσκο. Από την θέση αυτή, απέκτησε πλούσια και πολύτιμη εμπειρία στους τομείς της παραγωγής κινουμένων σχεδίων, από τον σχεδιασμό του φόντο μέχρι το σενάριο και την παραγωγή. Το 1972, αισθανόμενος την ανάγκη για αλλαγή, άρχισε να γράφει και να εικονογραφεί παιδικά βιβλία, το πρώτο από τα οποία ήταν το Harry Hoyle’s Giant Jumping Bean.

Nervous RexEdit

Στις αρχές του 1980, η φαντασία του Βαν Χόρν, γέννησε το συμπαθέστατο δεινοσαυράκι Nervous Rex, οι περιπέτειες του οποίου περίμεναν μέχρι τον Μάρτιο του 1985 για να εκδοθούν, τελικά, από την Μπλάκθορν σε 20 τεύχη.

Οι ιστορίες με τους ΝτακEdit

Εντωμεταξύ, η εκδοτική Γκλάντστοουν, είχε αγοράσει τα δικαιώματα για την έκδοση ιστοριών με ήρωες του Ντίσνεϋ, και ο Βαν Χόρν, αναζητώντας εργασία, έστειλε και αυτός κάποια δοκιμαστικά σχέδια. Τελικά, την άνοιξη του 1988, δημοσιεύτηκαν οι δύο πρώτες του ιστορίες, A Sound Deal (Μίκυ και Ντόναλντ # 2) και A Pricky Relation (Uncle Scrooge # 226). To 1990 συνεργάστηκε με την Disney Comics ενώ ,λίγο αργότερα, άρχισε και η συνεργασία του με την Έγκμοντ, τον μεγαλύτερο, σήμερα, εκδοτικό οίκο που δημοσιεύει κόμιξ με τους ήρωες του Ντίσνεϋ, στον οποίον εργαζόταν και ο Ντον Ρόσα.

Οι πρώτες δουλειές του Βάν Χόρν ήταν ολιγοσέλιδες ιστορίες, που συνόδευαν τις πολυσέλιδες ιστορίες του Ντόν Ρόσα. Σιγά σιγά θα γράψει και αυτός μεγάλες ιστορίες με περιπέτειες των Ντάκ, σε σενάρια του Τζών Λάστιγκ. Θα γράψει, επίσης, ιστορίες για τις Παπιοπεριπέτειες. Η ειδικότητά του όμως, φαίνεται να είναι οι δεκασέλιδες ιστορίες με τον Ντόναλντ Ντάκ. Χαρακτηριστικό στοιχείο του σχεδιαστικού στυλ του Βαν Χόρν είναι η απόδοση των εκφράσεων των ηρώων, καθώς είναι ο σχεδιαστής που έχει προσθέσει στα μόνταλ των Ντάκ τις περισσότερες εκφράσεις των παπίσιων προσώπων, από τότε που ο Μπάρκς αποσύρθηκε, το 1966. Κορυφαία στιγμή της καριέρας του και αναγνώρισης της δουλειάς του, ήταν η συνάντηση με τον Κάρλ Μπάρκς, το 1993.

Ο Βαν Χορν και ο ΝτόναλντEdit

Πλήθος δεκασέλιδων ιστοριών χαρακτηρίζουν το παραγωγικάτοτατο έργο του Βαν Χορν. Σχεδόν όλες οι ιστορίες του έχουν πρωταγωνιστή τον Ντόναλντ, τον οποίο παρασέρνει σε στιγμες καθημερινής τρέλας.

Ντόναλντ Ντακ
Γενικά Η βιογραφία του Ντόναλντ Ντακ · Οικογένεια Ντακ · Λιμνούπολη · Το Σπίτι του Ντόναλντ · Το 313 · Φάντομ Ντακ · Πράκτορας Ντακ · Οι Τρεις Καμπαλέρος · Π.Α.Π.Ι. 2991725403 ee23d67ec1
Κοντινά του πρόσωπα Συγγενείς Μπαρούτης Ντακ · Βολκάνα Μακ Ντακ · Ντέλλα Ντακ · Χιούη, Λιούη και Ντιούη Ντακ · Σκρουτζ Μακ Ντακ · Γκαστόνε Γκάντερ · Φέθρυ Ντακ · Γιαγιά Ντακ · Πασχάλης Χήνος · Ντάκυ · Λούντβιχ Φον Ντρέηκ
Φίλοι Νταίζυ Ντακ · Χοσέ Καριόκα · Παντσίτο Πιστόλες · Κύρος Γρανάζης · Μπαμ Μπαμ · Μπόλιβαρ
Ανταγωνιστές Κύριος Τζόουνς · Μουργόλυκοι · Μάτζικα Ντε Σπελ
Projects Οικογένεια του Ντόναλντ Project · Φίλοι και ανταγωνιστές του Ντόναλντ Project · Άλλοι σημαντικοί χαρακτήρες του σύμπαντος των Ντακ Project
Σημαντικοί δημιουργοί Πρωτοπόροι Ουώλτ Ντίσνεϋ · Τζακ Χάννα · Αλ Ταλιαφέρρο · Καρλ Μπαρκς · Τόνυ Στρομπλ · Ρομάνο Σκάρπα · Βίκαρ
Νεότεροι Ντον Ρόσα · Ουίλλιαμ Βαν Χορν · Μάρκο Ρότα · Ντάαν Γίππες · Ντάνιελ Μπράνκα · Μάου Χέυμανς · Φρέντυ Μίλτον · Κάρι Κορχόνεν
Project Δημιουργοί του Ντόναλντ Project
Project Ντόναλντ Ντακ Project